kolmapäev, 28. august 2013

EERSTE DAG OP SCHOOL

Aeg on kätte jõudnud, mil käisin oma esimeses koolitunnis! Tegelikult algas kool juba eile, aga siis oli midagi aktuselaadset ja täna oli siis esimene koolipäev tundidega. Kirjutan siis natuke mõlemast päevast.
Eile läksin kooli kella 2ks koos Joke ja Jorieniga, kooli sõidab kodust rattaga umbes pool tundi. Siis algas seal mingi aktuselaadne asi, ainult 100 korda vähem pidulik. Kõik õpilased olid suvalistes suveriietes, keegi ei laulnud ega midagi (samas võib-olla Eestis ka selliseid koole, lütseumiga ongi halb võrrelda), ainult 5vwo ehk siis minu "lennu" team leader rääkis midagi sellest, kuidas tema muru on juba nii pikaks kasvanud, et naabrid vinguvad. Jutu mõte oli selles, et see oli hetk kui ta sai aru, et on aeg kooliks. Veel rääkis ta mõned tähtsamad asjad üle ja siis jagunes lend kolme klassi, mille juhatajateks on "mentorid". Mina läksin mingi roheliste pükstega mehe järgi ühte keemia klassiruumi, kus keegi õpilane ütles mulle tere ja teised eriti ei pannud vist tähele, et ma seal olen. Seejärel lasi mentor minul end tuvustada ja rääkis veel midagi hollandikeeles. Pärast seda tuli mingi poiss mu juurde ja ütles "you can go home now". Nagu näha siis erilist kontakti teiste õpilastega esimesel päeval ei toimunud.
Täna tulin kooli kella 10ks, sest esimene tund on mingi muu aine mida mina ei võtnud ja teine tund on free period meie klassile. Kolmas tund aga oli economy ja sinna viis mind team leader kohale, tutvustas mind klassile ja siis määras umbes 3 õpilast mind juhendama selleks nädalaks, kellest vist lõpuks 2 tükki võtsid oma tööd tõsisemalt. Istusin ühe tüdruku kõrval, kelle nime ei mäleta aga kes on minuga ka kunstiklassis nagu ta mulle ütles. Tema ja tema sõpradega sõin lõunat ja siis tal algas tund, mina aga pidin leidma kellegi, kes aitaks mul oma lockerit saada. Leidsin mingi poisi kelle nimi oli vist Wesley, tema viis mu selle mehe juurde, kes nende kappidega tegeleb ja sain siis endale oma kapi. Siis läksin istusin team leaderi kabineti taha, et teda oodata, kuna tal oli tund parajasti. Järsku tulid mu juurde üks blond tüdruk, kes pidi samuti mind aitama kuid kelle nime ma ei mäleta, ja üks poiss kelle nimi oli Sebas (see jäi meelde kuna ta kirjutas oma nime endale käe peale). Kuna neil oli free period parajasti, siis viisid nad mu oma sõprade juurde, hakkasid mind natuke küsitlema ja siis rääkisid veel midagi hollandi keeles kuni uue tunni kell helises ja nad tundi läksid. Mina aga läksin team leaderi juurde ja ta aitas mul oma homseid tunde leida. Seejärel hakkasin kodu poole tulema ja jõudsin pool teed sõidetud ilma, et oleksin ära eksinud. Poole tee peale tuli õnneks Joke vastu nii et tundmatut osa ei pidanud üksi läbima!
Täna õhtul lähen veel jalkatrenni ja homme on siis koolis juba rohkem kui üks tund. (Loodan, et koolimaja peal ära ei eksi..)

                                             Põhiline liiklusvahend on ilmselgelt jalgratas.
                                                                  Ikka päris palju.
                                             Üks minu koolimajadest, see on kõige uuem.
                                                          Minu "Old Dutch" jalgratas.


Tadaa
Inger

Kommentaare ei ole: