reede, 9. august 2013

LEAVING ESTONIA

Hallo!
Ühesõnaga, täna on mu viimane päev Eestis enne kui ma oma kottidega lennuki peale hüppan ja Hollandimaale põrutan. Ma peaks vist juba närvis olema, aga mulle pole veel eriti kohale jõudnud, mis toimub ja olen suhteliselt kindel, et õige tajumismoment tuleb homme lennujaamas siis, kui oleme Grete ja Bretiga juba kolmekesi oma saatust ootamas.
Kuna ma veel ei ole oma perekonnast kirjutanud, siis praegu võib olla sobiv moment nendest kirjutamiseks? Nimelt minu hostema on Joke, kes on tervisespetsialist ja ma ei ole päris kindel, mida tema töö endast kujutab. Isa Cor on eraisikulise firma omanik ja tegeleb siis sellega. Siis on mul veel kolm õde, kes on kõik must vanemad. 17-aastane Aniek läheb 15. augustil Argentiinasse vahetusõpilaseks, nii et mina hakkan elama tema toas. Aga õnneks saan temaga paar päeva koos veeta enne kui ta lahkub. 18-aastane Karlijn ja 20-aastane Jorien elavad kodus ja nendega saan siis terve aasta aega veeta. Kõik peretütred mängivad jalgpalli (!!!!!) ja pereisa mängib vesipolot. Mina olen oma perega väga rahul ja õnnelik, enam paremaks vist minna ei saakski!
Oma kooli kohta ei tea ma veel midagi, sest mulle pole midagi öeldud ja ma ei ole kindel, kas see on mulle üldse leitudki.
Aga kuna ma olen juba homme lennuki peale minemas, siis mõtlesin, et võiks teha oma top 10 asjadest, mida ma enda arust võiks  igatsema hakata.

Inger'i TOP 10 (täiesti suvalises järjekorras):

1. Oma voodi
2. Pere ja sõbrad
3. Sämmi!!!
4. Lütseumi gossip
5. Söögivahetunnid
6. Laulasmaa festivalid
7. PÖFF
8. Kõik malevaga seonduv, ehk siis Aktiiv, malevakaaslased, kokkutulek jne.
9. Misfits Liisa juures + Räägupesa
10. Eesti söök

Nimekiri asjadest, mida ei hakka kohe kindlasti igatsema:
1. Viimsi ühistransport

Lennuk sõidab siis homme välja 9.20 ja Hollandisse jõuan Oslo kaudu umbes poole 3ks kohale. Ma tegelikult hullult ootan juba sinna kohale jõudmist, aga pakkimisega pole algust veel teinud, nagu ikka. Peaks vist.



See on peaaegu õige laul, ainult "last day in estonia" peaks olema sobivam.

Inger

Kommentaare ei ole: