reede, 23. august 2013

ABOUT THIS WEEK

Kuna tänane päev oli minus jaoks suhteliselt sündmusterohke, siis mõtlesin et räägin natuke sellest mis juhtus täna ja natuke ka eelmistest päevadest.
Esiteks, kolmepäeval oli mul esimene jalkatrenn. Ja see ei olnud mitte tavaline jalkatrenn, see on mingi megakompleks (millest mul veel pilte pole, aga Anti tahtis et ma teeks nii et next week) kolme treeningväljakuga, pallide jaoks on eraldi suur tuba ja iga meeskonna jaoks on oma pallipuur?? ja ee suursuur söökla koos baariga on samuti seal, mingi megahunnik riietusruume jnejne ja nagu ma aru sain siis see on alles valminud kompleks nii et järgmine laupäev tuleb kompleksi avamine koos mänguga nii et sinna lähme kindlasti! Aga trenn oli megatore, kuigi enamus ajast ei saa ma mittemidagi aru, teen lihtsalt seda mida teised teevad. Spordikompleks on ka õnneks kodu lähedal nii et saab ilusti rattaga sinna ja tagasi sõita.
                                                                        Minu ratas.
                                                                  
                                                               


Neljapäeval oli Karlijni sünnipäev, mis algas hommikuse koogisöömisega. Karlijn peab tegelikult Jeroen'iga koos laupäeval pidu nii et midagi erilist me sünnipäeva pidamiseks ei teinud. See-eest aga läksime suurele turule, mis käib siin vaid kord aastas. Milline õnn! Terve aja lasti tüüpilist hollandi muusikat, mis muideks pole üldsegi hea ja ega see neile endile ka eriti ei meeldi. Neile meeldib Avicii. Aga igatahes jep, õhtuks sõime megahead pitsat.

                                                                           Turul.
                                                                  Dutch music.

Reedel ehk siis täna läksin hommikul Jokega oma uude kooli vestlusele, kus panime ühe Team Leaderiga/Inglise keele õpetajaga paika selle, mida õppima hakkan see kooliaasta. Tore oli vahelduseks valida, mida õppida saan. Valisin lõpuks selle, mis minu meelest on kõige huvitavam valdkond ehk siis Culture and Society. Järgmine aasta on mul ainult 9 õppeainet, mis on minu jaoks megaväike arv ja ma olen väga rahul. Need 9 ainet on: Matemaatika (A level), Ajalugu, Hollandi keel, Inglise keel (Cambridge Course ehk siis raskem), Prantsuse keel, Kehaline kasvatus, Kunst (ja kunstiajalugu käib sinna alla), Geograafia ja BSM, mis on õppeaine seotud spordiürituste korraldamisega. Mu kooli nimi on Herbert Vissers College muidu ja siin Hollandis on koolisüsteem selline, et kuskil 12-aastasena saab valida 3 erineva taseme vahel. Kui tahad poemüüjaks, siis kõige algelisem. Kui tahad kutsekooli, siis on tase HAVO ja kui tahad ülikooli, siis on VWO. Mina teen VWO 5. klassi, kokku on VWO's 6 klassi nii et umbes samal tasemel hetkel, mis oleksin Eestis. Hilejm seesama inglise keele õpetaja näitas mulle veel kooli peal ringi natuke ja siis kui kõik paberid said täidetud, viis Joke mind ujula juurde, kus sain kokku õdede, Jeroeni ja Coriga. See oli suur õuebassein kus ujusime ja mängisime palli natuke üle tunni aja. Sõitisime siis rattaga koju ja Jeroen viis siis minu ja Karlijni Het Landjesse, kus vanematel oli grillipidu oma sõpradega. Mina, Karlijn, Jeroen ja Tess mängisime jalkat natuke aega, siis viskasime Karlijniga kastaneid mööduvate paatide ja rongide pihta, siis üksteise pihta ja siis nende inimeste pihta, kes mööda läksid. Kuna nad olid veel koorte sees, siis olid nad väga okkalised ja pärast olid kõigil käed verised, aga vähemalt oli lõbus. Siis tulime Jeroeni ja Karlijniga koju tagasi, aga kellelgi meist polnud võtit nii et ronisime tahaaeda üle aia, võtsime redeli ja Karlijn ronis läbi teise korruse akna sisse et meile uks lahti teha. Nüüd istun õnnelikult ja väsinult toas. Yay.
 

Tadaa
Inger

Kommentaare ei ole: