kolmapäev, 21. august 2013

PHOTOSHOOT!!!

LISASIN PILTE!!
Siin siis veel ilusamaid ja korralikumaid pilte sellest ülilahedast laagrist, credit läheb pildi omanikele. Loodan, et nad lepivad sellega, et ma nende tagant pilte varastan.

                                            Mina, Marcello Uruguayst ja Grete Estlandist!
                                                   David Mehhikost tahtis Eestlane olla.
                       Vasakult: Mina, Eugenia Uruguayst, Grete, Marcello, Zeno Sakamaalt.
                                                         Oo, jälle Zeno Saksamaalt? 
 Vasakult: Rebeka Slovakkiast, Book Taist, Bret Eestist, üleval Grete, Imkje Norrast ja all mina!
                             Photobomb, vasakult Luka Leedust, Ayse Türgist ja Book Taist.
                                                 Eughenia Uruguayst, meeee, Ala Poolast
                                                         Neid te peaks juba teadma...
 Vasakult: Luka Leedust, me, Grete, August USA'st, Marcello ja üleval Kokoro Jaapanist!!!

        Zeno Saksast, Madsion USA'st, tagaplaanil photobombimas Madsioni hostvend ja siis mina!
                                                             Mina, Grete ja Rina Taist.
                                         Liiga palju inimesi, ei suuda kõiki välja kirjutada...
                                                    Keskel on Glenn Coco Sakamaalt!!!
                                                                       Jälle nemad.
                                                                           Funny.
                                                            Sulandumas keskkonda.
                                                                  Mida teha?
                                                                Madisoniga USA'st!!!
                                  Mulle meeldib see pilt sest ma ei tea mis siin parajasti toimub.
                                                   Mu telefonile meeldib ohtlik elu.
                                        Mina ja mu hostõde Jorien vaatamas tema tripi pilte.
                                                                               Jah.
                                                                     Estland jällegi.
                                                         Veel Estlandi. Seda on palju.
                                                       Grete, Book, mina ja Eugenia.
                                                Välguga pilte ei armasta ma siiamaani...
                                                       Meie Estlandi presentatsioon.
                                                              Vaadake neid pakse.
                                                               Uhked laulupeo üle!
                                                       Siin on terve rahvad peal!!!
                                      Typical Dutch games ehk mina söötmas Pierre'ile Vla'd.

Jah, need on siis kõik pildid minust ja mu uutest sõpradest, keda ma kohtan vist juba 1. septembril, kui lähme koos Amsterdami linna avastama. Homme aga lähen õe ja kahe Anieki sõbraga jalkatrenni, woop!

Tadaa
Inger

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Eughenia Uruguayst ja Ala Poolast on niii sarnased! :P