pühapäev, 11. august 2013

I'M HERE

Hei rahvaas!

Olen lõpuks ometi kauaoodatud Hollandimaal, kus tõesti on palju tulbipõlde ja kanaleid, tuult on palju ning inimesed räägivad mulle sellest, kui vaba on nende riigisüsteem. Istun hetkel oma uues toas, mis on kusjuures suurem kui minu tuba Eestis (hostvanemad olid väga üllatunud, kui seda ütlesin) aga mul on peaasi see, et voodi on mugav. Vastuseks sellele, jah on küll! Juba testisin lõunauinakuga selle mugavusi!

Aga räägin siis ka lühidalt sellest, kuidas siia kohale jõudsin. Hommikul pidin ärkama kuue paiku, et viimased asjad kohvrisse pakkida ja siis lennujaama sõita. Enne veel ütlesin head-aega Sämmile ja natuke ka oma toale. Lennujaamas olid mind ootamas Bret ja Grete ja üks YFU vabatahtlik, kes seletas põhiasjad üle ja andis kindlustuskaardi mulle. Leena ja Claudia tulid mind ära ka saatma ja Claudia andis mulle mingi laheda albumi mis istub häirivalt mu öökapil, sest ma tohin iga nädal ühe lehekülje võrra seda edasi keerata…. Aga ühesõnaga ütlesin siis nendele ja perele tsau ja siis peeti mulle taaskord loeng asjadest mida juba tean ning siis astusingi esimest korda üksi lennujaama turvaväravate poole. Teisel pool kohutsin veel Raineri ja Andreasega, mõlemad Šveitsi vahetusõpilased, kes lendasid tund enne meid Stockholmi poole. Peagi saime ka meie oma Oslo lennule hüpatud, lennukis veetsime Gretega aega lugedes kohutava eesti keelega ja kohutava sisuga artiklit Kerli kohta. Oslo lennujaamas vaatasin Supernaturali ning siis saime jällegi lennuki peale, seekord juba Amsterdami poole. Kohaliku aja järgi kell pool 2 jõudsime kohale ja lennujaama olid mulle vastu tulnud ema Joke, isa Cor ja noorim õde Aniek. Teised õed on hetkel puhkusel sõpradega välismaal. Sõitsime autoga 20 minutit ja siin Hillegomis ma nüüd siis olengi.

Vanemad 2 õde olid mulle õunakooki küpsetanud, mis oli vahukoorega süües ülihea. Sõime seda neljakesi ja siis tehti mulle tuur majast ja vaatasime kõik koos üle ka pere reeglid. Siis läksid Aniek ja Cor „Het landje“-sse, mis on nende maakodu kilomeetri kaugusel sellest majast siin. Seal pidi õhtul, ehk siis praegu, toimuma Anieki ärasaatmispidu, sest ta läheb 15. augustil Argentiinasse. Mina ja Joke jäime siia, mina magasin ja pakkisin asju lahti, teme tegi suppi. Kahe tunni pärast läksime ka Het Landjesse, kus mulle tehti sellest megalahedast kohast tuur ja tutvusin veel Joke õe ja tema mehega?? vist, ma päris täpselt ei saanudki aru. Vaikselt hakkasid ka Anieki sõbrad kohale ilmuma, sõime seal õhtust ning kuna mina ei saanud mittemidagi aru mida nad rääkisid omavahel ja olin kohutavalt väsinud, siis tulime Jokega koju kohvi jooma ja magama.
See vist polnud lühidalt kirjeldamine :S
Aga juurde siis lisan mõned veidrad pildid mida olen suutnud oma uuest toast üllitada.







 
Inger

2 kommentaari:

Ingela ütles ...

Lugu on vahva, aga pildid on parimad! :D

Unknown ütles ...

Ma olen professionaalne modell, nii peabki olema. :D