pühapäev, 1. september 2013

SV HILLEGOM VS EX-INTERNATIONALS

Lugu sellest, kuidas laupäeval avati kohalik jalgpallikompleks.
See aasta ehitas Hillegomi jalkaklubi endale uue ja uhke jalgpallikompleksi, mille ametlik avamine toimus laupäeval. Mina olen seal juba kaks nädalat trennis käinud ja võib öelda, et siinne jalgpall on väga heal tasemel ja kompleks näeb kohutavalt lahe välja.
Avamise alguseks mina kohale ei läinud, jõudsin hostemaga kohale umbes kella 7ks, sest pool 8 algas suur kohtumine kohaliku Hillegomi klubi ja endiste Hollandi koondislaste vahel. Läksin kohale eeldusega, et endised koondislased võidavad, kuid eksisin. Nimelt lõid Hillegomi mehed esimesel poolajal kaks väravat ja teisel poolajal ühe veel juurdegi, mis oli positiivne üllatus. Mäng ise oli väga tore, vaade oli super ning ilma üle ka eriti kurta ei saa. Pärast mängu toimus klubi pubis ja nn Hollandlaste "kolmas poolaeg" ehk siis õlu joomine ja mängu arutamine, aga mina läksin Jokega koju sest pühapäeval pidin varakult ärkama et Amsterdami minna rongiga. Sellest räägin juba hiljem. Nüüd aga mõningad pildid jalkakompleksist ja laupäevaset mängust. Neid pilte on palju, sest mul kästi võimalikult palju ja igast kohast pilte teha. Ma võtsin oma tööd tõsiselt.







                                                                          Peahoone.
                                                        Üks kolmest treeningväljakust.
                                                                           See ka.

                                                                        Klubi pubi.











                                                            See on hostõde Karlijn.








Tadaa
Inger

Kommentaare ei ole: