pühapäev, 29. september 2013

photoshop

Sain umbes tund aega tagasi sellelt klassivennalt, kes teistest pilte teeb ja siis neid töötleb, mõningaid näiteid. Kuna mulle need väga meeldivad ja piltidel olen kas mina või mu sõbrad, siis soovin neid teiega jagada.
 Beebipilt autorist endast.
 Selle tegi ta minust esimesel nädalal. Nägin seda kaks päeva tagasi esimest korda.
 Jah, see olen ka mina.
 See on teatrietendusel tehtud, mida käisime klassiga vaatamas paar nädalat tagasi. Pildi keskpunktis on Shailendra, mu prantsuse keele pinginaaber.
 Pildil oleme mina ja Gabriela. Bussisõit teatrist koju.
Ja see on kompilatsioon grupi poistet. Üleval on Shailendra, tema all Pieter, siis vasakul nurgas on autor Maarten, tema kohal on Ka Hei ning keskel on Mathijs.
 
 
Kokkuvõtteks võib vist öelda, et tegu on tõelise andega.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Nii väga tahaks Maarteni sõbraks saada - et ta mind ka veits tuuniks...

Unknown ütles ...

võin su eest hea sõna öelda, anna pilt ja äkki tuunibki?