pühapäev, 23. veebruar 2014

AV

Hola mishamigos!
On olnud päris põnevat paar päeva (ei tea kas see on korralik eesti keel) ning mõtlesin, et jagan teiega natukene lugusid sest noh, miks mitte (ja mul kästi ka).
Reedest saati on mul juba vaheaeg, aga lugude jutustamist sooviksin alustada neljapäevast ehk siis viimasest koolipäevast sellel veerandil (viiendikul pigem aga noh..).
Koolipäev oli nagu ta oli, ainult et kõik olid tavalisest rõõmsamad ja rohkem ärevil, sest õhtul ootas meid kõiki ees gala (või siis ball/prom, siin selle nimi lihtsalt selline). Gala on nende versioon siis pidulike riiete õhtust- kõik tüdrukud küsivad üksteiselt päeva ajal, et noh, mis värvi sinu kleit siis on ja kuidas sa oma soengut teed. Kuna aga minu tuvtvusringkond koosneb 90% poistest siis pääsesin taolistest suuremahulistest küsitlustest.
Õhtul pärast õhtusööki aga lükkasid mu õed mind mu tuppa, käskisid ruttu riided ära vahetada ning siis tungisid mu tuppa erinevate juukselakkide ja kammide ja ma ei tea millega. Tund aega hiljem olin valmis minema ja klassivenna autoga saime neljakesi (veel kaks klassivenda liitusid) galale kohale, sest rattaga oleks olnud veidi tüütu sõita.
Kohale jõudes oli väga uhke turvakontroll, kohe alguses pandi kõiki puhuma ja vaadati ikka üle et kes on 18, turva vaatas mind väga imelikult kui ma oma Eesti ID kaardi välja võtsin. Ah ja maja ees olid mõned limusiinid, mis oli minu jaoks kohutavalt veider. Kuulsin sõpradelt, et osad tellivad kamba peale limusiini et sellega maja ette saada kohe....................................................(need punktid tähistavad minu arvamust selle kohta).
Sisse astudes oli kohe valik kahe saali vahel: üks viis live jazzbandi juurde ja teine DJ juurde. Otsustasime alguses vaadata üle jazzbandi koha ja oodata kuni keegi teine klassist kohale ilmub. Mõni aeg hiljem tuli kamp klassivendi kohale ja siis kohe tabas mind šokk sest ma olin unustanud et gala on üks nendest üritustest kus peab põsemusisid tegema ja siis kui klassivennad hakkasid kätt suruma ja pöörasid põse ette siis minu imeline kiire mõtlemine aitas mind ning pääsesin piinlikust olukorrast. huh. Aa ja poisid suruvad omavahel kätt kui üksteist näevad. Isegi see on kahtlane mu jaoks, raske on ette kujutada et Eestis ballile minnes terve klass üksteist läbi teretama hakkab. Aga uus kogemus jälle juures! Õhtu jooksul kohtasin veel klassikaaslasi ja tantsida sai päris palju DJ saalis, kokkuvõttes oli minu meelest väga lahe ja uus kogemus ning tahaks järgmine aasta tagasi tulla. Poole peal vahetasin kingad muidugi ketside vastu sest natuke võimatu on minu jaoks terve õhtu konstadega käia (ära muretse emme, kõik tüdrukud tegid seda, seekord ma polnud ainus :D). Koju jõudsin kell 2.

 Jep, taustal on Jon Snow seinal :D

 My bjuutiful sisters



Ilus pilt
 
 
Reedel oli vaba päev, nii et õhtul oli plaanis Imkjega Olümpia staadionile minna uisutama. Jõudsin kohale kella 7ks, kus sain tema hostperega kokku ja siis saime endale ilusti uisud kätte ja jää peale. Pole ammu uisutanud nii et meeldiv oli taaskogeda seda ning eriti veel kui Hollandil 24 medalit uisutamisest tuli (jep, 24). Temaga on nagu ikka alati väga lõbus!!
 
 Ta-daa

Minu meelest on pildilt näha, et me värkse õhu käes :D


SuperImkje!
 
 
 
Kolmandaks sooviks lühidalt rääkida laupäeva õhtust. Läksin Amsterdami kus sain Ziggo Domei juures kokku Grete ja tema sõpradega koolist et minna Aviciile!!! Oli megalahe kontsert paljude erieffektidega mis võtsid jalust ning jäin väga rahule!
 
 Jättis reaalselt mulje nagu taevas oleks pea kohal!



 
Film kontserdi lõpust
 
Oli meeldiv ühesõnaga!
Tadaa
Inger
 
 




5 kommentaari:

Elina ütles ...

Mishamigos? Jon Snow? Toreeee!!!!! Ilus kleit ja Aviici värk - nii kihvt!

Unknown ütles ...

saatusekaaslane!!!!! tänan ka :D

Unknown ütles ...

Miss Hämmingus? Miša Migus? :-o

Unknown ütles ...

ei kumbki

Unknown ütles ...

Tahan ka ketsidega ballile ja Avicii kontserdile....